kolo DT Swiss HXC 1501 Spline 29" CL 30mm Microspline

kolo DT Swiss HXC 1501 Spline 29" CL 30mm Microspline

Skladem u dodavatele
23 800 Kč (19 669 Kč bez DPH)
Kód 27630
Značka DT SWISS

Zapletená kola DT Swiss HXC 1501 Spline® One 30 Boost

  • Určení: E-MTB / All Mountain

  • Model: HXC 1501 Spline®

  • Velikost kol: 29"

  • Průměr ráfku: 622 mm

  • Typ ráfku: Pro pláště (clincher)

  • Připraveno na bezdušový systém: Ano

  • Vnitřní šířka ráfku: 30 mm

  • Vnější šířka ráfku: 36 mm

  • Výška ráfku: 25 mm

  • Systém osy: Boost 15 mm / 12 mm (průchozí osa)

  • Rozměry nábojů: 110 mm (přední) / 148 mm (zadní)

  • Typ náboje: DT Swiss 240 Straightpull

  • Tělo ořechu: Shimano MicroSpline

  • Mechanismus ořechu: Ratchet EXP OS 30

  • Ráfek: Karbon, hookless, bezdušový TSS profil

  • Dráty: DT Hybrid 4

  • Niple: DT Pro Lock® Squorx hliník

  • Počet děr/drátů: 28

  • Výplet: 3x křížený (1:1)

  • Otvor pro ventil: Presta / SV Ø 6,5 mm

  • Uchycení kotouče: Center Lock

  • Maximální doporučená hmotnost systému: 130 kg (jezdec + kolo + výbava)

Materiály

  • Ráfek: Karbon

  • Náboj: Hliník

  • Dráty: Nerezová ocel

  • Niple a ořech: Hliník

Barva

  • Černá

Hmotnost

  • Přední kolo: cca 847 g

  • Zadní kolo: cca 929 g

Obsah balení

  • 1× sada kol DT Swiss HXC 1501 Spline One 30 29" Carbon CL Boost Shimano MicroSpline

  • 2× bezdušová páska (32 mm)

  • 2× bezdušový ventil

Použité technologie

???? Přepracované tělo náboje

Elektrokola (e-MTB) jsou těžší než běžná MTB, a navíc bývají využívána intenzivněji – delší trasy, vyšší zatížení komponentů a větší točivý moment motoru. Náboj byl proto kompletně přepracován, aby tyto nároky zvládl.

????️ Zesílená ložiska

Hybridní náboje používají větší kuličková ložiska než běžné MTB náboje (např. 240 EXP). Větší průměr znamená nižší bodové zatížení a nižší opotřebení, což je zásadní pro delší životnost při vysokém zatížení u e-MTB.

???? Odolné ráfky

Hybridní ráfky DT Swiss jsou konstruovány pro maximální zatížení až 150 kg. Klíčová oblast (střed vnější části ráfku) je vyztužena, protože právě tam dochází k největšímu zatížení. Profil ráfku zůstává stejný jako u osvědčených modelů testovaných na nejnáročnějších tratích.

???? Silnější dráty

Hybridní kola využívají silnější dráty, které zvyšují boční i torzní tuhost kola. To je zásadní nejen kvůli větší hmotnosti, ale i kvůli přenosu výkonu od motoru. Dráty jsou navíc neustále zatíženy rovnoměrně – čímž se snižuje únava materiálu a riziko prasknutí.

Technologie Straightpull

 

„Straightpull“ označuje dráty bez ohybu u hlavy. Tato konstrukce umožňuje ideální poměr tuhosti a hmotnosti a díky přímé dráze drátů zvyšuje celkovou reaktivitu a tuhost kola oproti tradičním výpletům.